شستگی اتوبان اندیمشک به خرم آباد بر اثر سیل!

0
360547
آزادراه اندیمشک به خرم آباد مسدود شد
آزاد راه اندیمشک به خرم آباد بر اثر سیل و ریزش کوه مسدود شده است. برای تردد در مسیر اهواز به تهران از محور های جایگزین استفاده کنید.

شستگی اتوبان اندیمشک به خرم آباد

با تداوم بارش و ورود جبهه بارشی به استان های غربی و جنوب غربی کشور زخم رواناب ها و سیل دوباره سر باز کرد. با افزایش میزان بارش روز جمعه 24 دی ماه در کیلومتر 95 اتوبان اندیمشک – پل زال جاده از دسترس خارج شده و دچار آب شستگی و تخریب شده است. ریزش کوه، سرعت جریان بالای رواناب و بارش مستمر سبب شد محور مواصلاتی اندیمشک به خرم آباد از طریق آزاد راه ساعتی مسدود شود و عبور و مرور وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین از آززاد راه ممکن نباشد.

خوشبختانه با تلاش نیروهای امداد و راهداری ها این مشکل خسارت جانی در پی نداشته است اما محور اصلی کماکان مسدود اعلام شده و محور های اهواز، ملاثانی، شوشتر و اندیمشک از سوی غلام عباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، به عنوان مسیر جایگزین معرفی شده است.

گفته شده که برای رفع مشکل رواناب ها اقدام به تعبیه لوله برای دفع آب صورت گرفته که عملیات نصب هنوز ادامه دارد.

تاکنون حدود25 محور روستایی در خوزستان مسدود اعلام شده و مسیر های جایگزین متعاقبا اعلام خواد شد. بیشتر انسداد مسیر مربوط به محور شوشتر به شعیبیه است که تا پایان روز شنبه بازگشایی خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید