نشست مطالبه گران و فرماندهی سپاه در مسجدسلیمان

0
360535
نشست مطالبه گران و فرماندهی سپاه در مسجدسلیمان
نشست مطالبه گران و فرماندهی سپاه در مسجد سلیمان. مهم ترین مشکلات این شهرستاندر این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

نشست مطالبه گران و فرماندهی سپاه در مسجدسلیمان

نشست مطالبه گران و فرماندهی سپاه در مسجدسلیمان

جلسه ای به میزبانی فرماندهی محترم سپاه شهرستان مسجدسلیمان و با حضور گروه مطالبه‌گران این شهر صورت گرفت.

طی این جلسه اعضای هیئت مدیره انتقاداتی در زمینه شیوه مدیریت خدمات شهری و نقص و قصور در انجام وظیفه سازمان های حاکمیتی و ادارات دولتی ارائه کردند که این انتقادات و مطالبات شامل فعالیت فعلی مجموعه هایی همچون؛
نماینده شهرستان، فرمانداری شهرداری، شورای شهر، شرکت نفت، مدیریت شبکه بهداشت و درمان، سازمان آب و فاضلاب شهرستان و پتروشیمی مسجدسلیمان بود.

از موارد بررسی شده در این جلسه میتوان به عناوین زیر اشاره کرد:

  • ضعف در عملکرد شهرداری و شورای شهر در انجام وظایف محوله پس از گذشت حدود ۷ ماه از شروع فعالیت و تشریح مشکلات به وجود آمده از این ناکارآمدی.
  • مدیریت ضعیف شبکه بهداشت و درمان، در ارتقاء سطح بهداشت و‌ سلامت شهرستان حتی نسبت به دوره قبل
  • بررسی عملکرد مجموعه فرمانداری، شرکت نفت و شهرداری در حل معضل جمع آوری نخاله های ساختمانی مربوط به تخریب خانه های موجود در مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان همچون منطقه کلگه، نمره هشت، پشت برج و …
  • انتقاد و بررسی مستندات مدیریت سازمان آب، مانند موارد زیر:

صدور قبوض آب نجومی برای فقیر ترین مردم شهرستان، انتقاد از تیم عملیاتی بسیار ضعیف این سازمان در حل معضل شکستگی های لوله آب در سطح شهرستان.

ضعف عملکرد نیرو های عملیاتی منجر به آسیب به زیرساخت هایی همچون آسفالت جاده ها، فرونشست خیابان ها و احتمال بروز تصادفات رانندگی و آسیب های جانی خواهدشد.

  • انتقاد از استخدام نیرو های غیر بومی در تعداد اندک صنایع موجود، در سطح منطقه از جمله پتروشیمی، آلومینیوم سازی و …

پس از اتمام سخنان مطالبه‌گران حاضر در جلسه و یادداشت مطالب حضار توسط دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، ایشان با اشاره به جملاتی از بیانات مقام معظم رهبری بیان کردند که معظم له فرمودند:

«روحیه مطالبه گری از مسئولین رو حفظ کنید از نظر من هيچ كس مصونيت آهنين ندارد همه در مقابل قانون و مسئوليت‌هاي خودشان پاسخگو هستند و بايد جواب دهند. هميشه اين ملت نياز دارد به اينكه مسئولان او پاسخگوی مسئوليت‌های بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند و روح پرسش و مطالبه‌گری در مردم وجود داشته باشد.»

ایشان مشکلات موجود در شهرستان مسجدسلیمان حاصل کم کاری و عدم برنامه ریزی، عدم پیگیری و عدم مطالبه گری در سالیان متمادی است و یک شبه بوجود نیامده است.

وی افزود: برای حل این معضلات و مشکلات در حوزه های مختلف نیاز به تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی همه مسئولین، دستگاهها و ادارات و مطالبه گری منطقی و منصفانه مردم عزیز دارد.

ان شاءالله براساس مصوبه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به ریاست امام جمعه محترم شهرستان،  شورای امر به معروف و نهی از منکر در بین ادارات و سازمان ها تشکیل خواهد شد که قطعا در نظارت و انجام تکالیف سازمانی و قانونی مدیران موثر خواهد بود.

ایشان در پایان افزودند: امیدوارم که در این دولت انقلابی و با مدیریت بسیجی و تفکر جهادی مشکلات موجود با سرعت حل شود و اعلام حمایت خود را از گروه های مطالبه‌گر تحت نظر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به صورت قاطع و مستمر اعلام نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید