حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان شد

0
360602
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان
حمیدی نژاد مدیر کل جدید آموزش و پرورش خوزستان شد

مسعود حمیدی نژاد امروز پنجشنبه به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان معرفی شد.

کوروش مودت، مدیر کل سابق آموزش و پرورش خوزستان در مراسم تودیع خود در تالار طلائیه اهواز با اشاره به اینکه بیش از ۲ سال از بازنشستگی من می گذرد بیان کرد: معلم ها در شرایط کرونا اقدامات بسیار ارزشمندی داشتند و دستاوردهای بسیار خوبی را در حوزه آموزش به دست آوردند.

وی گفت: در دوران کرونا به دلیل تعطیلی مدارس دانش آموزان دچار عقب ماندگی تحصیلی شدند به همین دلیل بعد از ۲ سال تعطیلی مدارس بازگشایی شد.

لازم به ذکر است کوروش مودت در آبان‌ماه 1398 تا نیمه فروردین 1400 به مدت دو سال عهده‌دار مدیریت آموزش‌ و پرورش خوزستان بود.

از سوابق حمیدی نژاد می‌توان به مدیریت سازمان بازرسی استان خوزستان، بازرسی عملکرد و شکایات استانداری خوزستان، ریاست مرکز امور مساجد ارشاد اسلامی خوزستان، معاونت امور فرهنگی و مطبوعاتی خوزستان را اشاره کرد.

وی هم چنین عضو اعضای ائتلاف اصول‌گرایی خوزستان بوده است، علاوه بر این، او از کارکنان آموزش‌ و پرورش بوده است و هم چنین مدیریت مدرسه غیرانتفاعی در خوزستان را بر عهده دارد.

حمیدی نژاد هم چنین از دبیران جمعیت ره پویان خوزستان بوده است.

گفتنی است حمیدی نژاد، از جمله افرادی است که پیش‌تر در رابطه ‌با انتقال آب خوزستان اظهار نظر کرده است و خواستار رسیدگی به مشکلات استان خوزستان از جمله بی‌آبی شد، وی هم چنین در مورد حل مشکلات مردم خوزستان صحبت کرده است و برخی مسئولین را عامل تصمیم‌های غلط و موانع رشد در پیشرفت خوزستان دانسته است، علاوه بر این، حمیدی نژاد، از مسئولین خواسته است در مورد حل مشکلات خوزستان به‌صورت میدانی و مردمی وارد عمل شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید