پرواز اولین گروه حجاج به سمت مدینه منوره

0
360490
پرواز اولین گروه حجاج به سمت مدینه منوره

پرواز اولین گروه حجاج به سمت مدینه منوره

مدیر کل فرودگاه های خوزستان با بیان اینکه تاکنون سه پرواز از فرودگاه اهواز به خانه خدا انجام شده است، گفت: تاکنون همه پروازهای حجاج بدون هیچ مشکلی و با ظرفیت ۲۶۰ مسافر در هر پرواز انجام شده‌اند.

مهدی رزاز با اشاره به پرواز حجاج خوزستانی به سرزمین وحی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حجاج خوزستانی امسال در قالب ۸ پرواز و ۱۵ کاروان برای انجام مناسک حج تمتع راهی سرزمین وحی می‌شوند.

وی افزود: این تعداد پرواز از فرودگاه بین المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز و توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: تاکنون سه پرواز از فرودگاه اهواز به خانه خدا انجام شده است و امروز نیز پرواز چهارم حجاج به سرزمین وحی انجام خواهد شد.

رزاز عنوان کرد: همه خدمات در بحث ورود و خروج، خدمات ترمینالی و دیگر خدمات برای حجاج در فرودگاه بین المللی اهواز مهیا است و هیچ مشکلی برای پذیرایی از آن‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: تاکنون همه پروازها بدون هیچ مشکلی از نظر ترمینالی و مسافری و با ظرفیت ۲۶۰ مسافر در هر پرواز انجام شده‌اند و امیدواریم باقی پروازها به سرزمین وحی نیز به همین شکل انجام شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید