تأسیس سامانه های پرتودهی در استان خوزستان

0
360493
تأسیس سامانه های پرتودهی در استان خوزستان

تأسیس سامانه های پرتودهی در استان خوزستان

معاون سازمان انرژی اتمی: سامانه های پرتودهی در استان خوزستان تأسیس می‌شود.

معاون سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با معاون اقتصادی استانداری این استان تفاهم‌نامه‌ای را به منظور تأسیس سامانه‌های پرتودهی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی امضا کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، سید پژمان شیرمردی، معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها در سفر یک روزه خود به استان خوزستان به بررسی وضعیت توسعه کاربرد پرتوها در این استان پرداخت و با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان خوزستان دیدار کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان خوزستان در حوزه صنعت و کشاورزی اظهار داشت:
در راستای توسعه کاربرد پرتوها در نقاط مختلف ایران و گسترش قطب‌های پرتودهی در سطح کشور، به استان شهیدپرور خوزستان سفر کردم و با معاون اقتصادی استانداری این استان تفاهم‌نامه‌ای را به‌منظور تأسیس سامانه‌های پرتودهی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی امضا کردیم.

وی افزود: در ادامه این رویداد، با نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان جلسه‌ای به‌منظور ترویج استفاده از فناوری هسته‌ای و نمایان‌سازی کاربردهای هسته‌ای در حوزه‌های مختلف داشتیم و همچنین درباره توانمندی‌های فنی و علمی سازمان انرژی اتمی ایران در توسعه کاربرد پرتوها توضیحاتی ارائه شد.

شیرمردی به دیدار خود با مسئولان شرکت ملی حفاری ایران اشاره کرد و گفت:
به منظور توسعه کاربردی فناوری هسته‌ای در صنعت نفت تفاهم‌نامه‌ای با مدیران شرکت ملی حفاری کشور به امضا رسید تا در رفع برخی مشکلات این شرکت با بهره‌گیری از فناوری هسته‌ای گام‌های مؤثر برداریم.

معاون سازمان انرژی اتمی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله در آینده‌ی نزدیک جزییات و نتایج سفر به استان خوزستان را با دقت و جدیت پیگیری خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید