رییس بسیج رسانه در جام امید1402

0
1335148
رییس بسیج رسانه در جام امید1402
رییس-بسیج-رسانه-در-جام-امید1402ا جام امید در خوزستان در غالب 25 تیم اجرا شد و تا بهمن ماه از خوزستان به سایر استان های کشور خواهد رسید. خوزستان خاستگاه جام امید

رییس بسیج رسانه در جام امید1402

فرمانده بسیج رسانه خوزستان: ایده جام رسانه‌ای امید از خوزستان بود/ تلاش برای جذب مشارکت حداکثری در انتخابات با تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای فرمانده بسیج رسانه خوزستان با اشاره به اینکه ایده جام رسانه‌ای امید از خوزستان ارائه شده از تلاش برای تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خبر داد.

به گزارش تیم شهید آیا خضوره، سرهنگ سجاد بهمئی در آیین افتتاحیه جام رسانه‌ای امید در محل سالن اجتماعات شرکت ملی حفاری ایران با خیرمقدم به مسئولان ملی مختلف از جمله ریاست سازمان بسیج رسانه اظهار کرد: تیم‌های مختلفی در قالب اولین رویداد رسانه‌ای و تاریخی «جام امید» امروز گردهم آمدند.

وی ادامه داد: جام رسانه‌ای امید ایده‌ای بود که از استان خوزستان به سازمان بسیج رسانه کشور ارائه شد؛ با توجه به موافقت سازمان این ایده به صورت ملی در سطح استان‌ها منتشر و در برخی استان‌ها نیز اجرا شد.

فرمانده بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: چون ایده خوزستان بود، با شکل و ساختاری که باید اجرا می‌شد، زیرساخت‌های لازم را فراهم کردیم تا امروز در خدمت تیم‌های مختلف رسانه‌ای باشیم؛ امروز در یک فضای رقابتی بین تیم‌های شرکت‌کننده این رویداد در زمینه تولید محتوا و انتشار برگزار می‌شود.

سرهنگ بهمئی با اشاره به جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید به عنوان سه محور اصلی این رویداد در خصوص اهداف آن عنوان کرد: یکی از اهداف رویداد «جام امید» این است که تمام رسانه‌ها را به یک جبهه و تشکیلات واحد برسانیم تا برای اطلاع‌رسانی به موقع در بحران‌ها و حتی جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گام برداریم.

وی با اعلام این خبر که نتایج این رویداد ظرف نهایتاً پنج روز آینده از سوی داوران کشوری اعلام می‌شود، بیان کرد: امیدوارم که اصحاب رسانه خوزستان تولیدات خود را به خوبی انجام و ظرف ۲۴ ساعت آینده در سطح فضای مجازی استان منتشر کنند.

رویداد جام رسانه‌ای امید با حضور ۲۵ تیم از صبح امروز پنجشنبه در محل سالن اجتماعات شرکت ملی حفاری ایران آغاز به کار کرد.

دکتر سجاد بهمئی: 

امروز جام رسانه‌ای امید در ششمین استان کشور برگزار و تا بهمن ماه امسال کلیه استان‌ها این جام رسانه و رویداد و رقابت بزرگ را برگزار کنند؛ ظرف یک سال گذشته درگیر یک جنگ بزرگ رسانه‌ای و تروریسم رسانه بودیم که نام آن را جنگ جهانی رسانه گذاشتیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید