محمد خانچی در جام امید1402

0
1206043
محمد خانچی در جام امید1402
محمد خانچی در جام امید1402|آیین افتتاحیه لیگ رسانه امید در خوزستان

محمد خانچی در جام امید1402

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان: اصحاب رسانه‌ خوزستان با نگاه تخصصی در حوزه جهاد تبیین فعالیت کنند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: انتظار از اصحاب رسانه خوزستان این است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین با یک نگاه تخصصی فعالیت کنند.

محمد خانچی با تقدیر از برگزاری این رویداد درخور شأن خوزستان بیان کرد: بذری که حضرت امام سال‌های پیش و قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در قامت بسیج کاشت، امروز شاخ و برگ آن در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است؛ زمانی که قبل از انقلاب از امام راحل سوال شد «بعد از پیروزی انقلاب با چه مدلی نیروهای نظامی را ساماندهی کنید»، امام راحل فرمودند که به دنبال تشکیل مجموعه بسیج مردمی هستم.

وی با اشاره به اینکه جهانی کردن بسیج به عنوان اندیشه امام راحل در موضوع دفاع از حرمیین قابل مشاهده است، ادامه داد: تیپ فاطمیون و همه مدافعان حرم ذیل پرچم بسیج با فرماندهی مقام معظم رهبری کاری کردند کارستان و امروز هم در غزه و دیگر نقاط محور مقاومت با تأسی و الگو گرفتن از مجموعه بسیج در حال اثرگذاری هستند؛ در حوزه رسانه هم اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و امیدوارم خبرنگارانی مثل شهید تهرانی‌مقدم داشته باشیم که افق بلندی را برای خود ترسیم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه دانشجویی از جمله شهید علم‌الهدی و جمالپور و شهدای رسانه از جمله شهید رهبر و رستگار تصریح کرد: رسانه انقلابی و در تراز انقلاب باید بداند دشمن چه چیزی را هدف گرفته و نقاط ضعف را بشناسد و بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کند.

خانچی با اشاره به اینکه همه باید رهروی شهدا باشیم، بیان کرد: استان خوزستان امروز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و از گوشه و کنار این استان شاهد اتفاقات خوب انجام شده یا در دست اقدام هستیم؛ رئیس‌جمهور هفت سفر به خوزستان داشته و در هر سفر دستاوردهایی برای استان داشته که نشان از اهمیت خوزستان برای مدیران ملی دارد.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس به مناسب نوروز و یادآوری ایشان از آب غدیر به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای کشور گفت: سال‌های قبل تابستان از انسداد مسیر توسط روستاییان برای قطعی آب و یا مصائب گاومیش‌داران نگرانی داشتیم ولی با اقدامات جهادی و اجرای طرح آبرسانی غدیر طی دو الی سه سال گذشته دیگر شاهد این مشکلات نیستیم؛ چهار نفر وبلاگ‌نویس یک تاول گاومیش را به یک بحران ملی تبدیل می‌کنند ولی از رفع این مشکلات چیزی بیان نمی‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه امروز دیگر دغدغه قطعی آب را نداشته و دنبال کیفیت هستیم، یادآور شد: تصفیه‌خانه کوت امیر که یک رویا برای مردم اهواز و کوت عبداله بوده را تجهیز کارگاه کرده و با حضور یکی از مسئولان افتتاح می‌کنیم.

همچنین در طرح آبرسانی فدک از سوی قرارگاه خاتم برای مردم ایذه که در کنار چندین سد و تشنه (ساعتی آب می‌گرفتند) بودند، طراحی و به زودی اجرا می‌شود. خانچی تشریح کرد: اقدامات زیاد ‌و تنقلات خوب بسیاری برای خوزستان انجام شده ولی هنوز هم جار کار داریم؛ عزم و اراده همه بر این است که استان خوزستان در تراز واقعی خود قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه وقتی ۷۰ درصد انرژی در خوزستان تولید و چرخ اقتصاد کشور را به گردش درمی‌آورد، باید مردم این استان بهترین‌ها را داشته باشند، تصریح کرد: انتظار از اصحاب رسانه خوزستان این است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین با یک نگاه تخصصی فعالیت کنند؛ عمیق‌ترین ایستگاه پمپاژ فاضلاب کشور احداث و بهره‌برداری از آن شروع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه به خاطر مدل کاری خود در استان خوزستان به دنبال افتتاحیه‌ برگزار کردن نیستیم و استفاده مردم و حل مشکل آنها در اولویت قرار دارد، یادآور شد: اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات و پروژه‌های انجام شده باید با فعالیت اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین انجام و این اقدامات مثبت نیز باید از سوی رسانه‌های خوزستان منعکس شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید