مدیرعامل فولاد اکسین در جام امید 1402

0
1212508
مدیرعامل فولاد اکسین در جام امید 1402
مدیرعامل فولاد اکسین در جام امید 1402|آیین افتتاحیه جام رسانه امید در خوزستان

مدیرعامل فولاد اکسین در جام امید 1402

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

رشد ۲۵ درصدی تولید با توجه داشتن به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری محقق شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» این شرکت در هشت ماهه امسال حدود ۲۵ رشد تولید را نسبت به مدت مشابه سال قبل محقق کرده است.

محمدی در آیین افتتاحیه جام رسانه‌ای امید در محل سالن اجتماعات شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر کشور تحمیل شد، صنعت فولاد توانسته به عنوان تنها صنعت ارزآور ورود ۱۵ درصدی ارز به کشور توسط سرمایه‌گذار را محقق کند؛ همچنین حدود دو میلیون نفر در زنجیره فولادی کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به صادرات ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تُن فولاد و برنامه‌ریزی برای افزایش آن تا ۲۰ میلیون تُن ادامه داد: یکی از صنایع خیلی مهمی که به کشور کمک می‌کند و در استان خوزستان نیز تعداد زیادی صنعت فولاد دارد که کمک خوبی هم به اشتغالزایی دارد؛ فولاد اکسین جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا است که در حوزه تولید و تأمین ورق فولادی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اینکه این شرکت جزو ۱۰ شرکت برگزیده دنیاست، تصریح کرد: اکثر نیازهای صنعت نفت و پتروشیمی کشور را تأمین کردیم؛ ورق‌های تولیدی فولاد اکسین به لوله‌های نفت و گاز تبدیل می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه واردات در حوزه تولید ورق‌های فولادی به صفر رسیده عنوان کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» این شرکت در هشت ماهه امسال حدود ۲۵ رشد تولید را نسبت به مدت مشابه سال قبل محقق کرده است.

در خصوص رشد سود نیز میزان سودآوری امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد بود. مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اینکه پیشرفت‌های مذکور با همت جوانان فعال در شرکت محقق شده گفت: این شرکت ماه گذشته به عنوان صادرکننده نمونه کشور در صنعت فولادی انتخاب شد.

محصولات تولیدی فولاد اکسین به ۱۸ کشور از سه قاره جهان صادرات می‌شود. محمدی یادآور شد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات مختلفی انجام شده که تأمین دو هزار بسته نوشت‌افزار، اعزام اکیپ جهادی پزشکی به صورت ماهانه به مناطق محروم (با توزیع دارو و ویزیت رایگان)، اعزام تانکرهای آبرسانی به روستاهای مختلف و همکاری در زمینه جمع‌آوری آب‌های سطحی از آن جمله است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای با سابقه ایثارگری در شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم در این شرکت برگ زرینی را در صنعت فولاد ایران و جهان به ثبت برسانیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید