بازگشایی مدارس در فروردین ماه

0
360493
بازگشایی مدارس در فروردین ماه

بازگشایی مدارس در فروردین ماه قطعی است؟

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خبر داد: همه مدارس از روز 14 فروردین بازگشایی می شوند و مدارسی که تخطی کنند امکان پیگیری وجود دارد. مقرر شیوه نامه جدید ابلاغیه و طبق رعایت پروتکل های بهداشتی و آخرین تصمیماتی که متناسب با شرایط جدید گرفته شده است مدارس از 14 فروردین بازگشایی می شوند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت، مدارس جزو مکان هایی هستند که بیشترین رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشتند، معاون آموزش ابتدایی بیان کرد با توجه به تصمیمات متعددی که با همکاری وزارت بهداشت تنظیم شده است در سال جدید شرایط جدیدی را برای بازگشایی مدارس اعلام می کنیم.

حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: با تکیه بر تجربه های گذشته و همکاری خانواده ها و آمادگی دستگاه ها، شرایط حضور ایمن را برای دانش آموزان فراهم می کنیم و از این زمان باقی مانده تا پایان سال تحصیلی برای جبران بخشی از افت تحصیلی دانش آموزان استفاده می کنیم، وی اشاره کرد در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر، گروه بندی هایی برای دانش آموزان صورت می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش کشور افزود: کلاس ها با همان تقسیم بندی های قبلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد چرا که دیگر میل نداریم دانش آموزان به میل خود به مدرسه نیایند.

وی بیان کرد: آموختن نظم دانش آموزان، با مدرسه رفتن و فراگیری آداب زندگی به دست می آید و سپری کردن اوقات دانش آموزان در فضای مجازی در طی این مدت، آسیب های جدی را به رشد مهارت های ارتباطی دانش آموزان وارد کرده است که امیدواریم با فرصت حضور در مدرسه اندکی جبران شود.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد چنانچه مدرسه ای با خانواده ها همکاری لازم را نداشته باشند والدین می توانند با واحد ارزیابی و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش تماس بگیرند تا بررسی های لازم انجام شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید