کلنگ زنی ۱۶۹ پروژه توزیع برق در خوزستان

0
360487
کلنگ زنی ۱۶۹ پروژه توزیع برق در خوزستان

کلنگ زنی ۱۶۹ پروژه توزیع برق در خوزستان

به نقل از برنا، علی خدری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژهها در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در مناطق مختلف استان خوزستان اجرا شده اند.

او هدف از اجرای این پروژه ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکان ها و منابع موجود همچنین تامین برق پایدار و مطمین در سطح استان خوزستان برشمرد و گفت: از این تعداد پروژه تعداد ۱۴۰ مورد افتتاح و ۲۹ پروژه کلنگ زنی خواهند شد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: این پروژه ها در زمینه تامین برق شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، کاهش تلفات، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، برقرسانی به روستاهای فاقد برق، فیدر خروجی و قدرت مانور اجرا شده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
خدری بیان کرد: ۱۳۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۵۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۳۳۳ دستگاه ترانسفورماتور و سه هزار و ۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در قالب این پروژه ها در نقاط مختلف خوزستان نصب شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان اضافه کرد: این پروژه ها در ۲۳ شهر خوزستان اجرا شده و یا در دست اجرا هستند.

لازم به ذکر است که دوم تا هشتم شهریور، سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه محمدعلی رجایی(رییس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر(نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید