حمل و نقل مسافران و مراسم اربعین 1401

0
360494
ایوب رحیمی
حمل و نقل مسافران و مراسم اربعین 1401 | ایوب رحیمی مدیر بخش حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و راهداری خوزستان وضعیت تردد زائران مرز ها را خوب توصیف کرد.

حمل و نقل مسافران و مراسم اربعین 1401

 

 

 

ایوب رحیمی مدیر حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل استان خوزستان در گفتگوی خبری با خوزستان یار اظهار داشت؛

باتوجه به آمار تردد۲میلیون نفری تردد زائران در سال ۹۸ و همچنین پیش بینی انجام شده در خصوص افزایش ۱۰۰درصدی تردد از مرزهای دوگانه شلمچه و چذابه خوزستان تمهیدات بسیار خوبی در خصوص جابجایی زائران از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در نظر گرفته شد؛

از جمله استقرار شرکت های توانمند مسافربری برون شهری در هردو مرز و استفاده از ظرفیت ناوگان های اتوبوسی استانهای معین خوزستان برآن شدیم تا از ظرفیت ناوگان های دراختیار شرکت های خصوصی،پتروشیمی ها و مراکز آموزشی و دانشگاهی نیز استفاده شود.

وی افزود: از تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۶شهریور۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۹۹۸۳۴ مسافر در قالب ۳۰۶۸ سفر از هردو پایانه مرزی به اقصانقاط کشور جابجا شده اند و خوشبختانه تاکنون هیچگونه خللی در امر جابجایی و انتقال زائرین از مرزهای زمینی خوزستان اتفاق نیفتاده.

بطور میانگین روزانه تعداد۲۵۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از مرز شلمچه زائرین عزیز را به مقاصد مورد نظر خود انتقال میدهند.
ایوب رحیمی همچنین ادامه داد: امید داریم که تا پایان بازگشت زائرین اباعبدلله مشکلی در امر جابجایی این عزیزان پیش نیاید.

در پایان زائرین گرامی توجه داشته باشند که نرخنامه مصوب در سطح پایانه های مسافربری شهرستانها و همچنین پایانه های مرزی نصب و در معرض دید قرار گرفته و با هرگونه تخلف از سوی رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر توسط کارشناسان حمل و نقل مسافر خوزستان برابر ظوابط حمل و نقل مسافر برخورد آنی خواهدشد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید