بازدید استاندار خوزستان و معاونین از شهر های استان

0
46
بازدید استاندار خوزستان و معاونین از شهر های استان

بازدید استاندار خوزستان و معاونین از شهر های استان

استاندار خوزستان به همراه معاونان به صورت میدانی برای بررسی روند پروژه های عمرانی، حمل و نقل و … در شهر های مختلف استان حضور پیدا کرد.
دکتر حمیدی مدیر کل فنی، عمرانی و ترافیک استانداری خوزستان عنوان کرد:
با تدبیر استاندار محترم سفرهای شهرستانی با رویکرد بازدید میدانی از مشکلات مردم محترم شهرستان های مختلف و تصمیم جهت رفع مشکلات کلان شهرستان ها در محل با حضور کلیه مدیران کل استانی انجام میشود.
وی همچنین افزود: یکی از مزیت های سفر شهرستانی مواجه و لمس مشکلات و چالش ها و فرصت های موجود در شهرستان ها است که با حضور کلیه مدیران کل استانی در جلسه اداری شهرستان بیان و جهت رفع آن زمان مشخص میشود.
بازدید اخیر استاندار خوزستان با همراهی شهر های معین در برنامه اربعین امسال صورت پذیرفت.
به نقل از مدیر کل فنی، عمرانی و ترافیک استانداری خوزستان: این بازدید به همراه دستگاه های معین استان خوزستان نظیر استانداری ها و شهرداری های های یزد، تهران، شیراز ،اصفهان انجام شد و در آن به بررسی اقدامات درحال اجرا پرداخته شد؛ همچنین مقرر شد تا قبل از شروع مراسم اربعین کلیه اقدامات عمرانی جهت رفاه حال زائرین حسینی برای خدمات بهتر آماده شود.
دکتر جواد حمیدی همچنین عنوان نمود:
اقدامات عمرانی با سرعت در حال اجرا است و تمام تلاشمان این است که با همکاری همه استانداری ها و شهرداری های معین شرایط را برای خدمات بهتر به زائران فراهم کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید