بالگردvip اورژانس نفت 1403

0
4645
بالگردvip اورژانس نفت 1403
بالگردvip اورژانس نفت 1403

بالگردvip اورژانس نفت 1403

بالگرد vip اورژانس برای اولین بار در خدمت کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش روابط عمومی مدیریت عملیات غیر صنعتی؛ به دستور مدیر عامل محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و با همت و پیگیری مدیریت عملیات غیر صنعتی، دومین بالگرد vip در خدمت این مجموعه قرار گرفت.

سعید فتح شهنی، مدیر عملیات غیر صنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بیان داشت: این دو بالگرد در حوزه اورژانس هوایی و بعضاً فعالیت های اداری، به منظور سهولت در رسیدگی به بیماران و انتقال آن ها به بیمارستان ها، همچنین اقدام سریع و موثر در هنگام سوانح احتمالی کارخانه جات، به کار گیری شده اند.

وی همچنین افزود: پس از انعقاد قرارداد این بالگرد vip اورژانس، شمار بالگرد های در اختیار این شرکت به دو فروند رسید. از این دو بالگرد ۲۱۴ هوانیروز هم در فعالیت های اورژانس هوایی و هم به منظور تسهیل روند فعالیت های اداری استفاده خواهد شد.

مدیر عملیات غیر صنعتی ادامه داد: عملیات تجهیز و تکمیل ملزومات این بالگردها نیز توسط خدمات اداری معاونت خدمات رفاهی این مدیریت صورت گرفته تا در کمترین زمان در خط هوایی به کارگیری شوند.

ایشان همچنین بیان کرد: این بازسازی شامل طراحی و نصب تعداد ۷عدد صندلی، آماده سازی، دوخت و نصب کمربند ایمنی سرنشینان، تودوزی بدنه و سقف بالگردها، طراحی و نصب موکت کف، دوخت و نصب دیواره چرمی نگهدارنده تجهیزات پزشکی و همچنین نصب تجهیزات اورژانسی بوده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید