پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی سپاه 1403

0
73
پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی سپاه 1403

پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی سپاه 1403

سرهنگ پاسدار جواد شمسی فرمانده تیپ زرهي حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
ٱلذين إذا أصبتهم مصيبة قالوا إنا لله وإنا إليه رجعون

ملت عزیز و شریف ایران اسلامی
سلام علیکم

خبر شهادت خدمت گزار صدیق، مجاهد خستگی ناپذیر، سیدالشهدای خدمت، پرورش یافته‌ی مکتب امام روح الله و رهبر معظم انقلاب سید محرومان حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رییسی، به همراه وزیر مجاهد امورخارجه و همچنین امام جمعه فاضل و استاندارد مردمی آذربایجان شرقی و دیگر همراهان قلب ملت شریف ایران را شکست.

با درود و سلام خدا به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، این حادثه اسفناک که مکتب مجاهدت و خدمتگزاری به مردم تا پای جان دادن را مجددا احیا نمودند، مکتبی که شهدای گرانقدر و والایی همچون آیت الله شهید بهشتی و آیت الله مطهری و شهید باهنر و شهید رجایی و شهید حاج قاسم سلیمانی و امروز هم در قامت ریاست جمهوری اسلامی و خدمتگزاران به مردم را تقدیم ساحت مقدس انقلاب اسلامی نمود.

بنده به نوبه‌ی خود این ضایعه دردناک را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران و بالاخص مردم مجاهد و شهید پرور استان خوزستان تسلیت عرض نموده و آرزوی همنشینی شهدا را با شهدای انقلاب اسلامی و امام عزیز شهدا را از درگاه خداوند باری تعالی خواستارم

جواد شمسی
فرمانده تیپ زرهي حضرت حجت(عج)نیروی زمینی سپاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید