فرودگاه اهواز سرمایه گذار می‌پذیرد 1403

0
450
فرودگاه اهواز سرمایه گذار می‌پذیرد 1403

فرودگاه اهواز سرمایه گذار می‌پذیرد 1403

فرودگاه اهواز سرمایه گذار می‌پذیرد 1403 | سید مهدی رزاز در گفتگوی خبری اظهار کرد: با توجه به اینکه فرودگاه‌های کشور و مرکز استان، پیشانی ورود و خروج برای مسافران اعم از دولتمردان و افرادی که برای تجارت به استان‌ها می آیند، است؛

می‌توان گفت فرودگاه یکی از مکان‌هایی است که می‌تواند معرف صنعت استان و محلی برای دستیابی به اهدافی مثل احداث پارکینگ، هتل و … باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان بیان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان خوزستان و فرودگاه شهید سلیمانی اهواز که یکی از مبادی پرترافیک کشور در امر فرودگاه داری است، شرکت فرودگاه‌های کشور و فرودگاه مذکور برای انجام سرمایه گذاری آمادگی دارد.

وی اضافه کرد: بخش‌هایی که در فرودگاه کشور خصوصاً فرودگاه شهید سلیمانی اهواز قابلیت سرمایه گذاری دارد از جمله Cip، پارکینگ طبقاتی، هتل، رستوران و چندین پروژه دیگر را که می‌تواند برای سرمایه گذار توجیه اقتصادی و مطلوبیت داشته باشد را معرفی کرده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه این آمادگی را داریم تا برای افرادی که علاقمند به سرمایه‌گذاری هستند پتانسیل‌ها و جذبه‌های سرمایه‌گذاری فرودگاه اهواز را معرفی کنیم، تصریح کرد: در این راستا بخش‌هایی که قابلیت عرضه سرمایه گذاری دارد را به صورت پکیج آماده کرده‌ایم و تیرماه در مجموعه همایشی که برای فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری برگزار می‌شود، ارائه خواهیم کرد.

رزاز با اعلام اینکه روزانه به صورت میانگین پنج هزار مسافر در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز تردد دارند، گفت: سرمایه گذاران این را بدانند که فرودگاه مذکور با توجه به ترافیک ورود و خروجی که دارد یکی از مکان‌های مناسب برای سرمایه‌ی سرمایه گذاری و جواب دهی مطلوب است.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید