افزایش رطوبت و شرجی درخوزستان 1401

0
360492
افزایش رطوبت و شرجی درخوزستان 1401
افزایش رطوبت وشرجی درخوزستان1401 | رطوبت و گرما در استان خوزستان افزایش خواهد یافت، مدیر کل هواشناسی خوزستان از افزایش گرما و رطوبت هوا در خوزستان خبر داد.

افزایش رطوبت و شرجی درخوزستان 1401

محمد سبزه‌زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت : تا اواخر هفته جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت و شرجی در اغلب نقاط استان  خوزستان خواهد شد.

وی افزود: تا روز چهارشنبه به دلیل شاخص‌های بالای ناپایداری احتمال وقوع رگبار، رعد و برق به ویژه در مناطق شرقی، شمال شرقی و جنوب شرقی، ریزش تگرگ در مناطق مستعد، وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای، خیزش گرد و خاک محلی و همرفتی در مناطق جنوبی و مرکزی وجود دارد.

سبزه‌زاری افزود: شمال خلیج فارس تا اواخر روز سه‌شنبه مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. از روز پنجشنبه روند افزایش محسوس دما در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۴۴.۸ و دزپارت با ۲۴.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۳.۱ و ۳۱.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

برای مشاهده راهکار های جلوگیری از گرمازدگی به لینک علائم گرمازدگی چیست | علائم ، پیشگیری و درمان گرمازدگی مراجعه کنید.

برای دریافت وضعیت آب و هوای تمام کشور به لینکhttps://www.irimo.ir/far/index.php مراجعه فرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید