شمایل در ایستگاه بین المللی 1402

0
272
شمایل در ایستگاه بین المللی 1402| گروه فرهنگی و هنری شمایل اجرا های خود را در سطح بین المللی در معرض نمایش میگذارد. کشور های حاشیه خلیج فارس مقصد این تیم

شمایل در ایستگاه بین المللی 1402

شمایل در ایستگاه بین المللی 1402

گروه بین المللی شمایل با حضور خود در ششمین جشنواره بین المللی تئاتر الدن_عمان، توانست نام خود را در صحنه ی هنر و تئاتر جهان به رخ بکشاند.این گروه ، با تلاش و همت مستمرانه و مدیریت استعداد توانستند میان سایر گروه ها و تئاترهای بین المللی در چشم انداز عمومی خوش بدرخشند.

گروه شمایل1

گروه شمایل در این جشنواره، تجربه های جدیدی را به تجارب خود افزود و در کنار دایره رقابتی که با گروه های دیگر داشت با هنرمندان بین المللی متعددی از کشورهای متعدد دیگر آشنایی پیدا کرد . این تجربه، فرصتی ارزشمند برای تبادل ایده ها و فرهنگ ها از طریق هنر مقدس تئاتر میان کشورها بوده است.

گروه شمایل 2

حضور ششم گروه شمایل در جشنواره الدن_عمان، نشان دهنده اعتماد در صحنه های هنری بین المللی به این گروه پرافتخار است. آنها با نمایش های خلاقانه و استعداد خود، توانستند نظر هنرمندان و منتقدان بسیاری را به خود جلب کنند. این گروه پس از اجرا درجشنواره الدن_عمان، توانست عنوان صدر تیتر روزنامه های عربی و خبرگزاری های خارجی را به خود اختصاص دهد .

گروه شمایل 3

این دستاورد بزرگ نشان دهنده تلاش بی وقفه ، همت والا و شناخت بین المللی این گروه موفق است. از طرفی، گروه شمایل همواره ، حضور خود در جشنواره های بین المللی مختلف را فرصتی برای تبلیغ هنر و فرهنگ ایران به جهان می داند . و به لطف حق تا کنون توانسته است بازتاب های مثبتی را در میان جامعه هنری جهان دریافت کند ، و اين امر یقینآ موفقیتی بزرگ است .

گروه شمایل4

با توجه به موفقیت کسب شده گروه شمایل در جشنواره های مختلف بین المللی و اخیرآ جشنواره ی الدن_عمان، امیدواریم که در آینده ی نزدیک حضور موفقی را در رویدادهای بین المللی دیگر از آنها شاهد باشیم .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید