تسهیلات بانکی برای تکمیل پروژه های خوزستان

0
360487
تسهیلات بانکی برای تکمیل پروژه های خوزستان
تسهیلات بانکی برای تکمیل پروژه ها در خوزستان تا مبلغ 700 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. این روند به طور کاملا شفاف صورت میگیرد.

تسهیلات بانکی برای تکمیل پروژه

تسهیلات بانکی برای تکمیل پروژه های خوزستان

اعطای 700 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تکمیل 247 پروژه در خوزستان تایید شد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان و خبرنگاران گفت:
صنایع مختلفی که در استان خوزستان فعالیت می‌کنند و مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه توسعه استان دارند باید کمک کنند تا بخشی از پروژه‌های استان تقویت و اجرایی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: این اقدامات باید به صورت متمرکز انجام شود به نحوی که مشخص باشد مبالغی که پرداخت خواهد شد در کدام ارگان مصرف میشود، و صرف چه پروژه‌هایی می‌شود و چه سهمی در توسعه استان دارد.

خلیلیان ادامه داد: متأسفانه تاکنون چنین روالی نبوده و مشخص نبوده است که این اقدامات در چه راستا انجام می‌شود که این امر می‌تواند موجب ایجاد مفسده شود.
با اجرای این دستورالعمل هم از مفسده‌های احتمالی در خوزستان و هم قدم در یک مسیر شفاف و رو به پیشرفتی در استان ایجاد میگردد.
استاندار خوزستان اظهار کرد: دستور کار دوم جلسه مربوط می‌شود به ۲۴۷ پروژه‌ای که در استان وجود دارند که بخشی از آنها فعال هستند و بخشی دیگر احداث می‌شوند.
خلیلیان تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها در یک نوبت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار شرکت‌ها قرار داده شد.
همچنین در این جلسه نیز حدود ۶۷۰ میلیارد تومان را برای ایجاد توانایی شرکت‌ها در تداوم تولید و اشتغال‌زایی بیشتر در نظر گرفتند.
استاندار خوزستان در ادامه نیز خروج صنایع خوزستان از رکود و تأمین نقدینگی برای آنها را از دیگر مصوبات این نشست برشمرد.
وی افزود:برای مسائل و مشکلات مختلف در حوزه صنایع از جمله تأمین مواد اولیه و برخی مشکلات در زمینه بیمه، مالیات و بدهی بانکی نیز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی‌های لازم برای برطرف کردن این مشکلات انجام خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید